5.02.2016

Rozdzial 6

 Hejka dzisiaj krotki rozdzial ale mam duzo nauki.Piszcie w komentarzach czy rozdzialy wam sie podobaja.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~Sophie~
Obudzilam sie rano.Spojrzalam na telefon.
Wiadomosc od:Charlie<3
~Hej Sophie,spotkamy sie dzisiaj?
Zaraz to to nie byl sen?Naprawde poznalysmy Bars and Melody? :O
Ciekawe czy Amelia o tym wie.Napisalam szybko wiadomosc do Charliego(Jasne z mila checia,moze o 14 w parku?).Pobieglam do pokoju Amelii.
-Amelia wstawaaaaj-zaczelam krzyczec.
-Sophie daj mi spac,prosze-odpowiedziala zaspana.
-Nie ma mowy.Pamietasz kogo wczoraj poznalismy na imprezie?-zaptalam.
-Bylysmy wczoraj na jakies imprezie?-zapytala zdziwiona.
-Tak i nie zgadniesz kogo poznalysmy.....Bars and Melody.-wykrzyczalam na caly pokoj.
-Coooo?To to nie byl sen.No tak cos kojarze ale myslalam ze to tylko sen-powiedziala zdziwiona.
-Taak to prawda.Dzisiaj ide sie spotkac z Charliem.Tak wiec  ide sie ogarniac.Pa.-wybiegla szybko z jej pokoju i wbieglam do siebie aby sie szykowac.
~Amelia~
Sophie wybiegla z mojego pokoju a ja nie wiedzialam jak mam sie zachowywac przy Leo bo tez mialam sie z nim spotkac dzisiaj.Poweidziec mu ze jestem Bambino czy raczej nie?Lezalam na lozku i myslalam co mam zrobic.Nagle zadzwonil moj telefon.
-Halo?
-Hej Amelia spotkamy sie za godzine w parku?
Szybko ogarnelam ze wlasnie zadzwonil Leo.
-Jasne,z przyjemnoscia.
-O.K to do zobaczenia za godzine.Pa
-Pa.
-Aaaaaaa-zaczelam krzyczec na caly dom.Ale w co ja mam sie ubrac?
Przez pol godziny szukalam co mam zalozyc az w koncu znalazlam.Umalowalam lekki makijaz i wyszlam z domu.
~Sophie~
Slyszalam jak Amelia zaczela krzyczec a potem wyszla z domu.Wiedzialam ze poszla sie spotkac z Leo.Mialam jeszcze 2 godziny do soptkania z Charliem wiec poszlam na dol cos zjesc.Zrobilam sobie tosty i herbate.Po zjedzeniu poszlam na gore sie szykowac.Po godzinie bylam juz gotowa do wyjscia.
Skierowalam sie w strone parku.
~Amelia~
Bylam juz kolo parku kiedy ktos zaslonil mi oczy....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hejka wiem rozdzial nudny i krotki ale brak mi weny w ostatnim czasie i duzo nauki.
Poszukuje osoby ktora mi pomoze w pisaniu dalej. :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz